MÁME OTEVŘENO!!! Jedeme v klasickém módu PO-NE: 9-19 hod. Stále jedeme i ON-LINE - více info zde

Servis Cyklo Point Most 

Aby vaše kolo správně fungovalo

 

Ke každé prodejně jízdních kol, patří neodmyslitelně i SERVIS. Ani sebelepší jízdní kolo nebude fungovat správně, pokud nebude odborně seřízené.

Na prodejně Cyklo Point Most se o Vaše jízdní kola starají zkušení technici, kteří jsou schopní, poradit si s každým nedostatkem. Servis nových kol u nás začíná postavením kola na prodejnu a pokračuje finálním do-seřízením při prodeji, bezplatnou garanční prohlídkou při prvních 200 km a dvěma bezplatnými posezónními servisy v období mezi listopadem a lednem. Samozřejmostí je i servis kol, zakoupených mimo prodejnu, nebo servis pozáruční. Provádíme servis kol všech značek a opravujeme veškeré možné nedostatky. Jako klubový zákazník u nás máte slevu 15 % na veškeré servisní úkony, což může ušetřit i několik set korun.

OBJEDNÁNÍ NA SERVIS

Jakákoli servisní zakázka vyžaduje určitý čas, a proto je potřeba práci servisního střediska organizovat. Proto Vás tímto prosíme, abyste nám NENOSILI SVÁ JÍZDNÍ KOLA BEZ PŘEDEŠLÉHO OBJEDNÁNÍ a nejprve si domluvili přesný termín, kdy na Vás budeme mít čas.

JAK SE OBJEDNAT:

  1. V servisním kalendáři vyhledejte volný termín, na který jste schopni kolo dodat s jednodenním předstihem, nebo ten den ráno.
  2.  Zavolejte na prodejnu CYKLO POINT MOST, telefonní číslo +420 734 311 816, kde si volný termín domluvte. Budeme od Vás potřebovat si následující informace:

    - Zvolený termín
    - Jméno a příjmení
    - Číslo zákaznické karty
    - Telefonní kontakt
    - Model kola
    - Výčet požadovaných servisních úkonů / vad

  3. Jízdní kolo přivezte, čistě umyté, den před domluveným termínem, nebo v domluvený den ráno, na adresu prodejny Velebudická 1247, Most.
  4. V okamžik převzetí kola provádíme detailní kontrolu technického stavu a obdržíte předběžnou cenovou kalkulaci. V případě dodání silně znečištěného kola, automaticky provádíme a účtujeme jeho mytí (špinavé kolo je neseřiditelné).
  5. Vaši zakázku zhotovíme a připravíme k odběru ideálně v domluvený termín, nejpozději však následující pracovní den po původního termínu.  O této skutečnosti budete obeznámeni zasláním SMS s přesnou cenou. Dříve nechoďte, nebo spíše zavolejte.
  6. Moc Vás žádáme, vyřízené zakázky VYZVEDÁVEJTE IDEÁLNĚ V DEN ZHOTOVENÍ, maximálně v den následující. Prostoru je málo a z důvodu nedostatečné kapacity servisního skladu, nelze zhotovené zakázky skladovat ani o den déle.

CENÍK SERVISNÍCH ÚKONŮ:

Kompletní ceník servisních úkonů naleznete pod proklikem ZDE (ceník bude doplňen). Ceny jsou uvedeny v základních maloobchodních cenách. Registrovaným zákazníkům Cyklo Point Klubu přísluší plošná sleva 15 % z ceny servisních prací.